Blender - Hällesjö, Furuviken 070711

Vi anlände med Lars-Eriks mc på Furuviken tidigare än gången innan, klockan var ca. 19.30 så vi kände att vi bra mycket mer tid på oss denna gång. När vi hade fixat oss och var på väg in på dansgolvet så stoppades vi vid Blenders buss och blev ståendes där en stund och bara pratade lite allmänt med dom. När klockan började närma sig 19.55 gick vi tillsammans med dom in, och även där inne när dom höll på att fixa lite saker innan dom kunde börja bytte jag några ord med Maria i Blender.

Jag dansade alla danser utom två Herrarnas, och eftersom jag är ovan att stå nuförtiden så just denna kvällen kände jag mig väldigt deppig när jag fick stå och visst hade jag kunnat bjuda upp någon för att slippa stå, men kände inte för att "jaga" just då. Men i övrigt hade jag en toppen kväll även fast det var så otroligt mycet folk att man knappt fick något utrymme alls att röra sig på. Det var inte så mycket folk som jag kände igen eftersom det är mycket sommardansare ute och dansar nu. Dansade med ganska många nya killar och var knappt med om någon riktigt botten dans denna kvällen.

Fikat avnjöt vi tillsammans Pär och Anna som hittade dit efter att varit på en veckas minisemester. Vi åt mackor, marshmallows och kex, och drack var sin 33cl trocadero :o)

När vi skulle till att åka hem och vi stod och klädde oss inför resan ner till Sundsvall så kom Lasse i Blender fram till oss och pratade lite mc och sen frågade lite annat, tex hur vi tyckte det var att ta mc fram till danserna som vi gör. Efter en stunds "surrande" bad han oss lycka till och att vi skulle köra försiktigt osv.

På återseende! / Yo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback