Shake - Kovland, Ånäsparken 070628

Detta blev ingen vanlig danskväll, för det första var det varken jag eller Lars-Erik som körde dit..vilket visade sig, vi kom till dansen 20.30 alltså en halvtimme sena. Det gjorde att det kändes som att benen inte ville komma igång, en annan anledning var att jag stod fyra danser..och alla var Herrarnas, så det var inte bästa danskvällen jag varit på.

Det var nog kanske inte min kväll den kvällen..eller nåt. Men när jag väl var upp och dansade så hade jag jätteroligt. Fick dansa med många av ?mina? Sundsvallskillar som jag alltid dansar med på Kovland och Jättendal, och sen dansade jag med några nya också.

Fikat avnjöt vi i Malins mammas bil denna kvällen också. Då bjöds det på mackor (á la YO), trocadero, sockerkringlor och kakor (á la Malin/Coop i Östersund) och slutligen Örjans mammas bullar. Och vi hade dessutom fint besök av en Harald med rosa/rutiga knästrumpor, som jag här inte kommer/vill kommentera alls *fniss*

När kvällen var slut var vi fram till scenen fram och tillbaka för att tacka (med kramar) för kvällen och säga att vi skulle synas dagen efter också..och då i Gräsmyr. Sedan bar det tillbaka till Bergsåker.

På återseende! // YO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback