Zlips - Kovland, Ånäsparken 070712

Vi tog motorcykeln till Kovland denna kväll, men vi tog dock inte hela ställena på oss för att slippa krångla på för länge och sen för att vi tyckte att det så pass nära hem till mig. Tycker inte att det var speciellt bekvämt att åka utan mc-byxorna på mig, hade bara jeans och det blev ganska mycket svalare på natten då vi åkte hem än vad jag är van. Men det gick bra och vi slapp krångla med skjuts eller inte få komma i tid osv.

 

Det kändes inte som att Zlips var på topp denna spelningen och det kändes som att dom inte hittade den där riktiga gnistan under hela kvällen. Jag hade roligt ändå och dansade alla danser utom typ två då jag stod ute på verandan och pratade med folk eller bara tog åt mig andan. För det var fruktansvärt mycket folk denna kvällen också, och det kändes som det gjort dom senaste danserna som att man inte kändes speciellt många. Det märks att vi är inne i Juli nu, den månaden som det verkar vara mest sommardansare ute. Och visst det är väl roligt men tråkigt att man inte känner igen allt för många, men kul att kunna välja bland ännu fler nya killar. :o)

 

Fikat avnjöt vi på en filt tillsammans med Malin och Örjan, vi var tvungna att köpa två 33 cl drickor för vi hade glömt den vi köpte innan hemma i mitt kylskåp. Vi hade köpt krämbullar och hade mackor med oss och sen bjöd Malin på supergod sockerkaka, som var alldeles perfekt i mitten. :o)

 

Jag gjorde dessutom en mycket god gärning då det var dags för extra danserna, jag och Lars-Erik brukar dansa dom med varandra. Men denna kväll såg jag att en god vän till oss båda satt på en bänk alldeles ensam och såg väldigt ledsen ut, så jag sa till Lars-Erik att han skulle bjuda upp henne för hade sett en kille som jag jättegärna ville dansa med. Sp han gick till henne och hon blev otroligt glad och jag sprang till Håkan och han blev också otroligt glad. Och som Håkan sa när jag berättade att jag hade skickat iväg Lars-Erik till Emelie..?Ja nu slog du två flugor i en smäll, och gjorde båda två på väldigt gott humör och ett jättebra slut på denna kväll!?

Det är sådana varma ord från människor som gör att man känner varför man försöker ställa upp för dom man tycker om och gör att man själv mår bra av att veta att man gör dom i sin närhet glada. :o)


På återseende! / Yo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback