Blender - Ånäsparken, Kovland 080529

Var väldigt skeptisk inför den här kvällen med tanke på hur Blender spelade i Nor, men eftersom jag hade fixat skjuts åter av Grabbarna Grus så kände jag att visst okej det är ju inte allt för långt hem ifall det skulle bli pannkaka den här kvällen också. Vi kom åter lite försenat, vilket inte gjorde mig speciellt mycket. Vi kom dit och ljudet lät ju i alla fall lite bättre än Tisdagens rent utsagt katastrof, keyboardisten var tillbaka. Det var mycket bättre dansfolk än nere i Nor vilket gjorde att jag försöka koppla bort irritationen av ljudet lite bättre än sist. Jag dansade typ alla danser under och hade en helt okej kväll återigen, men mycket mycket bättre än i Nor. Tack alla "mina" Sundsvalls danskillar som dansade med mig trots att jag inte riktigt kunde slappna av och låta takten och musiken gå in i mig som vanligtvis. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, för det känns som det här inlägget och det innan bara har varit negativa, men det är ju inte det jag vill ha ut av att skriva dom här bloggarna. Men så kanske det måste bli ibland också.

På återseende!
/Yohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback