Blender - Nor, Järvsö 080527

Det var dags för premiär på Nor i Järvsö och jag var riktigt taggad och danssugen så det kröp i benen och fötterna. Jag fick åka med Grabbarna Grus så resan dit gick bra, väldigt mycket tok och skratt. Vi var dock försenade och kom inte till första dansen, men jag klev in på dansgolvet i början av tredje herrarnas så vi klarade det riktigt bra ändå :D Jag hade tyvärr lite för höga förväntningar om hur kvällen skulle bli, det började dåligt när vi upptäckte hur det lät där. Det var Blender som saknade sin keyboardist så det lät ju verkligen långt ifrån gemfört med vad det gjorde sist jag var och dansade till dom, tyvärr. Sen blev jag riktigt besviken vad det gällde danspubliken, då det knappt var någon alls jag kände igen eller som ens kunde dansa. Visst är det kul att det kommer ut nytt folk på våra dansbanor men det skulle ju underlätta om men i alla fall kan räkna dom som KAN dansa på minst en hand, vilket var riktigt svårt denna kväll. Som tur var åkte jag ju som sagt med Grabbarna Grus från Sundsvall så jag hade ju åtminstånde det gänget att dansa med, hade även min högsta favorit på plats som berättade att han hade kommit dit en halvtimma innan för att kunna umgås och prata med mig lite innan dansen började. Men tyvärr blev ju inte fallet så att vi kunnat gjort det då vi fått fördröjningar i bilen.
Men kvällen blev en helt okej kväll eftersom jag hade mina räddare i nöden där, tusen tack till er killar :D Annars hade jag nog övervägt att åka hem, vilket aldrig hänt mig eftersom jag haft sådan tur med dom danser jag varit på då jag haft räddare i nöden killar på dom danserna det varit gränsfall, så jag ville verkligen inte att det skulle behöva sluta så illa vilket det heller inte gjorde :o)

Lev å må alla glada!
Mvh Yohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback