Shake + Highlights - Hanssons Loge, Långsele 080531

På dansen dagen innan på Älvstagården hade jag och Beccis pratat om att jag skulle få samåka med henne, Mats och Thomas (Mats tvillingbror) till Hanssons Loge. Vi kom iväg lite sent men hann ändå i rätt bra tid eftersom det var Non-Stop dans fråb 20-02 så vi hade snabbt dansat ikapp dom danser vi missat. Det var tyvärr inte alls mycket folk där, pappa (som satt i insläppet) berättade att det var 220 st inlösta vilket inte alls är bra då det var Non-Stop dans. Men dom flesta som var där som jag brukar dansa med hann jag med rätt fort. Början av kvällen var riktigt seg och inte så där speciellt rolig, alltså danserna var ju självklart bra men när det är så lite folk tappar man ju liksom suget på något sätt. Men efter fikat som jag avnjöt tillsammans med Beccis, Mats, Thomas och några andra, så kände jag att jag fick tillbaka kraften jag hade en riktigt rolig kväll. Jag satt inte speciellt många danser utan försökte varaa på golvet så mycket som det fanns danspartners till.
Efter dansens slut stannade jag kvar i Långsele för besök hos mor och far, efter att jag packat över min packning från Thomas till min fars bil och kramat alla som var kvar godnatt och hejdå. Så denna kväll blev helt klart lyckade eftersom jag fann mig en ny favorit som jag tidigare inte vågad bjuda upp.
Sedan bar det iväg hem till mor och far och efter att jag ätit en underbara macka (som min far gjort iordning) så hann jag knappt lägga ner huvudet på kudden innan jag sov och sov fram till 13.25 :-O vilket jag blev nästan helt förskräckt över när jag såg klockan då jag vaknade.

Söndag blev en helt klart slapp och slö vilodag efter att mina fötter fått fnatt efter alla dagars dansade, och Måndag så var det meningen att jag, mor och far skulle ta bilen till Hammarstrand för att köpa nya däck till min bil. Vilket jag insåg ganska snart att det inte skulle kunnat bli så då min buss tillbaka till Sundsvall skulle åka 16.15 och jag tänkte att det fortfarande var Söndag och då går bussen 19.30 så Måndagen blev en svettig och rätt stressad dag.

På återseende!
Mvh Yohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback