Shake - Nor, Järvsö 080603

Efter den misslyckade kvällen en vecka tidigare var jag väldigt tveksam om jag verkligen skulle lägga ut pengarna för ifall det skulle bli en likadan kväll även denna kväll. Jag är glad att jag bestämde mig för att åka för det blev en riktigt lyckad kväll och jag dansade återigen med en ny favorit som jag tidigare inte vågat bjuda upp och blev uppbjuden av en kille som också blev en stark stjärna på min topplista men som jag tyvärr inte hann bjuda tillbaka under den kvällen. Men tur som det är så kommer det ju fler danskvällar och då kan jag lova att jag kommer bjuda tillbaka honom en dans, för han var riktigt bra :o)
Det var riktigt bra danskväll denna kvällen på Nor och jag dansade riktigt riktigt mycket och hade väldigt roligt och som sagt fick jag in några nya stjärnskott på min topplista. Under pausen smällde jag i mig två kokta korvar och avnjöt en riktigt god trocadero (som alltid finns med mig på dans :D) det var riktigt bra stämning och det blev många skratt under denna paus. Efter pausen fortsatte mitt flyt med många bra danser, trots att jag inte riktigt var på hugget som innan pausen. Men vill sammafatta denna kvällen som en riktigt bra kväll och lovar alla er killar och även tjejer där neröver att jag kommer infinna mig där fler gånger under sommarn, så gott det går i alla fall eftersom jag snart flyttar till Övik under sommarn. Men det ska nog gå att släpa med dig lite folk därifrån också så ;p

På återseende! Lev å må!
Mvh Yohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback