Hej igen..!

Ja nu var det riktigt riktigt längesen jag uppdaterade mig dansblogg..fy på mig eftersom jag verkligen älskar att skriva och speciellt om mitt underbaraste intresse, och nu ska det verkligen bli skärpning på mig, det lovar jag er!
Tänkte börja med att säga att jag hunnit åkt på mycket dans sen jag skrev här sist, kanske som många redan visste som träffat mig ute på dans var ovh varanna helg :o) Har redan planerat typ hela min sommar efter dansen..såklart, och förutom att jag kommer jobba ska jag också försöka hinna med att börja träna och försöka träffa mina vänner (som inte dansar) och min underbara familj så mycket av tiden som blir över, vilket det inte ser ut som nu. Kommer som kanske jag inte hunnit berätta för alla än att flytta till Övik och spendera min sommar där, men tyvärr kommer jag nog inte kunna stanna kvar där eftersom jag ska bege mig tillbaka till min skola och läsa upp vissa ämnen som jag inte klarat av som är mest p.g.a. en period full av sjukdom, lite depression osv.

Uppdatering om var jag troligen kommer befinna mig på dans framöver:

Maj:
Fredag 23 Jannez - Jättendal, Älvstagården
Lördag 24 Zlips + Shake - Nedansjö, Vårbacken
Tisdag 27 Blender - Järvsö-Nor, Åsliden
Onsdag 28 Zlips - Umeå, Baggböle Loge
Torsdag 29 Blender - Kovland, Ånäsparken
Fredag 30 Zlips - Jättendal, Älvstagården
Lördag 31 Shake + Highlights - Långsele, Hanssons Loge

Juni:
Tisdag 3 Shake - Järvsö-Nor, Åsliden
Onsdag 4 Shake - Umeå, Baggböle Loge
Torsdag 5 Shake + Zlips - Bursiljum, Folkets Park
Fredag 6 Zlips - Nordmaling, Gräsmyr Loge eller Blender - Jättendal, Älvstagården
Lördag 7 Blender - Bursiljum, Folkets Park eller Shake - Krokom, Aspåsnäset
Fredag 13 Date - Jättendal, Älvstagården
Lördag 14 Zlips - Långsele, Hanssons Loge
Söndag 15 Zlips - Hudiksvall, Högs Loge
Tordag 26 Perikles - Kovland, Ånäsparken
Fredag 27 Wahlströms - Jättendal, Älvstagården
Lördag 28 Shake + Casanovas - Öland, Lundegården
Söndag 29 Blender - Öland, Lundegården
Måndag 30 Wahlströms - Öland, Lundegården

Juli:
Tisdag 1 Perikles - Öland, Lundegården
Onsdag 2 Bhonus - Öland, Lundegården
Torsdag 3 Zlips - Öland, Lundegården
Fredag 4 Jannez - Öland, Lundegården eller Shake - Jättendal, Älvstagården
Lördag 5 Shake - Örnsköldsvik, Moliden Dansbanan
Söndag 6 Highlights - Hudiksvall, Högs Loge
Tisdag 8 Shake - Östersund, Sandviken eller Perikles - Järvsö-Nor, Åsliden
Onsdag 9 Zlips - Nordmaling, Gräsmyr Loge
Torsdag 10 Zlips - Kovland, Ånäsparken eller Blender - Hudiksvall, Rahms Loge
Fredag 11 Blender - Umeå, Bredsele Loge eller Highlights - Jättendal, Älvstgården eller Date - Nordmaling, Gräsmyr Loge
Lördag 12 Blender - Nordmaling, Gräsmyr Loge
Tisdag 15 Zlips - Östersund, Sandviken eller Casanovas - Järvsö-Nor, Åsliden
Onsdag 16 Zlips - Umeå, Baggböle loge
Torsdag 17 Shake - Kovland, Ånäsparken
Fredag 18 Zlips - Jättendal, Älvstagården
Lördag 19 Zlips + Blender - Malung, Orrskogen eller Jannez - Örnsköldsvik, Moliden
Söndag 20 Blender - Hudiksvall, Högs Loge
Tisdag 22 Wahlströms - Järvsö-Nor, Åsliden
Fredag 25 Shake - Nordmaling, Gräsmyr Loge
Tisdag 29 Jannez - Järvsö-Nor, Åsliden
Onsdag 30 Blender - Hällesjö, Furuviken eller Jannez - Härnösand, Gussjönoret
Torsdag 31 Date - Kovland, Ånäsparken

Augusti:
Fredag 1 Blender - Jättendal, Älvstagården
Lördag 2 Jannez - Matfors, Folkets Park
Söndag 3 Date - Hudiksvall, Högs Loge
Onsdag 6 Shake - Hällesjö, Furuviken eller Jannez - Kramfors, Ärstaparken eller Highlights - Umeå, Baggböle Loge
Söndag 7 Shake - Husiksvall, Högs Loge
Onsdag 13 Shake - Umeå, Baggböle Loge
Torsdag 14 Jannez - Kovland, Ånäsparken
Lördag 16 Expanders - Långsele, Hanssons Loge
Tisdag 19 Date - Järvsö-Nor, Åsliden
Onsdag 20 Blender - Umeå, Baggböle Loge
Torsdag 21 Blender - Kovland, Ånäsparken
Fredag 22 Shake - Jättendal, Älvstagården
Lördag 23 Blender + Titanix - Långsele, Hanssons Loge
Tisdag 26 Blender - Järvsö-Nor, Åsliden
Onsdag 27 Expanders - Umeå, Baggböle Loge
Torsdag 28 Zlips - Kovland, Ånäsparken
Lördag 30 Jannez - Krokom, Aspåsnäset

September:
Tisdag 2 Zlips - Järvsö-Nor, Åsliden
Onsdag 3 Zlips - Umeå, Baggböle Loge
Fredag 5 Shake - Östersund, Sandviken
Fredag 12 Blender + Shake + Expanders - Örnsköldsvik, Parken
Lördag 13 Zlips + Scotts + Perikles - Örnsköldsvik, Parken

Oktober:
Fredag 24 Jannez + Zlips + Wahlströms - Hudiksvall, Folkets Hus
Lördag 25 Blender + Shake + Scotts - Hudiksvall, Folkets Hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback